iPad 3 start regelmatig op nieuwe activatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee iPad 3 met 5.1.1 en regelmatig, zeg minimaal 2 keer per week springt hij spontaan op het scherm: Uw iPad activeren: Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 start regelmatig op nieuwe activatie
Ik heb twee iPad 3 met 5.1.1 en regelmatig, zeg minimaal 2 keer per week springt hij spontaan op het scherm: Uw iPad activeren: Het kan tot drie minuten duren om uw iPad te activeren. Daarna is alles als vanouds.
Ik heb geen jailbreak en voor mijn gevoel normale apps en normale werkwijze. Heeft iemand dit eerder gehad? Bij een vorige build en op de iPad 2 geen enkele last hiervan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien herstellen met iTunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... | axelj | iPhone algemeen | 19 | 14-12-10 18:08 |
iPhone 3GS: nieuwe iphone activatie | batou | Unlock | 2 | 23-06-10 20:48 |
iPhone 1e gen.: Nieuwe iPhone (2G) met AT&T activatie | FlorisW | Unlock | 12 | 08-06-10 17:59 |
|
|