adres verwijderen in autoaanvullen Mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de adresbalk wordt na het invullen van een of meer letters een aantal suggesties gedaan handig maar bij mij zitten er ongeldige adressen bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
adres verwijderen in autoaanvullen Mail
In de adresbalk wordt na het invullen van een of meer letters een aantal suggesties gedaan handig maar bij mij zitten er ongeldige adressen bij die wil ik verwijderen.Op de Mac gaat simpel maar hoe doe ik dat op m'n iPad?(geen jailbreak-oplossing alstublieft)
Laatst gewijzigd door peterp0st; 11-06-12 om 15:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat niet. Als je ze niet gebruikt zakken ze steeds verder naar beneden.
|
|
||||
|
||||
Jammer,in ieder geval bedankt,hier hoef ik dus geen energie meer in te steken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
land bij adres in contacten verwijderen | iMoos | iPhone algemeen | 0 | 03-01-12 15:42 |
gebruikt email adres verwijderen | jiggy1965 | iPhone algemeen | 8 | 29-11-11 19:30 |
contacten synchroniseren met e-mail adres | alexander1 | iTunes | 5 | 12-01-11 17:16 |
Krijg geen enkel mail adres werkend! | steincitynl | iPhone algemeen | 4 | 02-03-10 09:18 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
|
|