Reageren op Facebookpagina met 'vind ik leuk' discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad is mijn Facebookaccount ingesteld. Ik kan dus uit mijn naam 'likes' plaatsen of reageren op een bericht. Alleen ..... als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reageren op Facebookpagina met 'vind ik leuk'
Op mijn iPad is mijn Facebookaccount ingesteld.
Ik kan dus uit mijn naam 'likes' plaatsen of reageren op een bericht. Alleen ..... als ik een Facebookpagina (dus niet Facebook van een persoon) wil volgen, en daar op 'vind ik leuk' klik, dan is dat uit naam van mijn man! ????? Ra, ra, hoe kan dat? Op mijn iPad zijn mijn e-mail-account en zijn e-mailaccount ingesteld.(gmail) Ik ben benieuwd hoe dit valt op te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankjewel Timosha, ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd, en nu gaat het goed!
Toch blijf ik het verschil apart vinden, waarom reacties op personen uit mijn naam ging, en op pagina's uit naam van mijn man. Ach, het belangrijkst is, dat het nu is opgelost. Geweldig dat dat met zo'n supersnelle reactie is opgelost! Dankjewel! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
facebookpagina |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welkle cydia ringtone vind jij leuk? | stony667 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-11-10 11:04 |
|
|