GPS of 3G discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over GPS en/of 3 G Wij gaan vaak naar India (Goa) Daar gebruik ik mijn I-pad 2 met 3G om op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS of 3G
Ik heb een vraag over GPS en/of 3 G
Wij gaan vaak naar India (Goa) Daar gebruik ik mijn I-pad 2 met 3G om op internet te surfen. Nu las ik over GPS ontvangers. Vraag is : Is dit hetzelfde als 3G Kan ik met GPS ontvangers ook internetten ??? Misschien DOMME en overbodige vraag !! Maar kan het wel , dan kan ik beter een goede GPS ontvanger aanschaffen, dan relatief veel geld voor 3G te betalen (Vodafone India) Kom er op internet niet helemaal wijs uit. Wie geeft hierop n duidelijk antwoord ?? Met vriendelijke groet, CJM MAAS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Global positioning system - Wikipedia |
|
||||
|
||||
Je haalt idd 2 dingen door elkaar. GPS werkt wereldwijd, gratis. En heeft niks met internet te maken.
3G, oftewel mobiel internet kost meestal geld, waar je ook bent. Dus als je in India alleen GPS nodig hebt (bv om met een navigatie app te navigeren, met kaarten die op je iPhone geïnstalleerd staan) dan kost dat je niets. |
|
|||
|
|||
En zonder internet ook geen GPS voor navigatie apps
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
overigens heeft de iPad2 met 3G standaard gps ingebouwd dacht ik!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS?? | swenvdheuvel | iPad algemeen | 19 | 28-04-10 15:11 |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
Gps | jaykay | iPhone algemeen | 4 | 02-04-08 20:43 |
|
|