Hoe haal ik een film uit Video's app? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Ik hebn drie vakantiefilmpjes in Video's staan, ooit gesynchroniseerd vanaf iTunes. Nu heb ik de bestanden van de laptop afgehaald maar ze staan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe haal ik een film uit Video's app?
hi,
Ik hebn drie vakantiefilmpjes in Video's staan, ooit gesynchroniseerd vanaf iTunes. Nu heb ik de bestanden van de laptop afgehaald maar ze staan nog wel op de iPad. Ligt het aan mij of is er geen manier om die video's nu weer terug naar mijn laptop te krijgen? Moet toch mogelijk zijn om wat ik ooit gesynchroniseerd heb terug te zetten ... Wie weet raad. Als ik daarvoor moet jailbreaken is dat geen punt. Het zijn filmpjes waar veel werk met monteren in zit. Groet, Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens met Photosync:
Home - www.photosync-app.com Let wel op! Filmpjes die met iTunes gesynct werden staan op de iPad niet in de originele resolutie maar in een resolutie aangepast aan de iPad. Eventueel zou je de filmpjes ook nog kunnen terug vinden op de PC in de folder "iPod Photo Cache". |
|
|||
|
|||
Helaas staat de film niet in de fotorol en kan Photosync er niet bij (wel handig om te hebben verder).
De cache is helaas ook leeg. Andere opties? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top! Ik kan weer even vooruit
Dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grote dank! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bestanden, ipad, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe een film simultaan naar 2 ipad's te streamen. | Frodoo | iPad algemeen | 1 | 22-06-13 10:24 |
Hoe een app installeren zonder uit de App Store te downloaden? | wdele | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 09-07-11 11:50 |
iemand al een short film/music video gemaakt met i4? | jaimiefanatic | Muziek, foto & video | 0 | 13-09-10 17:46 |
|
|