Terugknop in Safari discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een link open in mijn mail gaat dit via Safari,echter vanuit Safari kan ik niet meer terug naar mijn inbox. Steeds moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugknop in Safari
Hallo,
Als ik een link open in mijn mail gaat dit via Safari,echter vanuit Safari kan ik niet meer terug naar mijn inbox. Steeds moet ik Safari afsluiten en daarna mail weer openen. Hoort er in Safari een "terug naar mail" knop aanwezig te zijn? Ik heb een Ipad met de standaard browser en e-mail programma. Met vriendelijke groet P.Konings |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is deze "knop" er door middel van een App. er in te krijgen of weet je een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dus dat er geen oplossing is voor jouw "probleem". |
|
||||
|
||||
Een (3rd party) mail App met ingebouwde browser wellicht?
(zoals bijvoorbeeld Sparrow op de iPhone)
|
|||
|
|||
Je kunt toch gewoon 2x snel op de thuisknop klikken en dan in de balk onderaan op Mail klikken dan opent zich je mail weer. Je hoeft dus Safari helemaal niet af te sluiten.
|
|
|||
|
|||
Oké dat is ook een manier,bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
Terugknop naar inbox is weg | daanvanassen | iPhone algemeen | 1 | 22-03-10 23:51 |
Safari | fullmaus | iPhone algemeen | 2 | 26-03-08 18:49 |
|
|