acount maken zonder creditcard lukt niet app store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik heb een probleem met de ipad. ik wil op itunes inloggen maar was mijn wachtwoord vergeten. ( en wacht woord opvragen via email ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
acount maken zonder creditcard lukt niet app store
hallo.
ik heb een probleem met de ipad. ik wil op itunes inloggen maar was mijn wachtwoord vergeten. ( en wacht woord opvragen via email lukt niet omdat de email adres gehackt is van mijn broer) dus wil een nieuw acount maken. heb een app gratis willen downlouden acount maken. en verder tot het venster van creditcard gegevens. maar er staat de optie geen credit card. heb dit via ipad,en laptop geprobeerd. zelfde probleem wat kan ik beste doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even zoeken op het forum.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
APP-Store met creditcard en download tegoed | KvdS | iPhone algemeen | 2 | 07-08-12 08:29 |
Windows: verbinding maken met itunes store lukt niet | mijnnaamissaskia | iTunes | 3 | 19-03-12 20:07 |
app store aanmelden, creditcard gegevens? | chinta | Archief | 1 | 28-12-08 21:24 |
creditcard nodig voor app store? | john wings | Archief | 3 | 22-07-08 17:30 |
|
|