Nieuwe ipad 4 de eerste maand beperkt gebruiken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in bezit van een Ipad 1. Ik heb nu een nieuwe Ipad 4 gekocht , maar wil die de eerste maand voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe ipad 4 de eerste maand beperkt gebruiken
Ik ben in bezit van een Ipad 1. Ik heb nu een nieuwe Ipad 4 gekocht , maar wil die de eerste maand voor een beurs gebruiken. Hierdoor wil ik enkel maar een paar apps gebruiken . Ik wil niet de mijn e- mails erop komen enz...aangezien op de beurs iedereen kan op deze ipad kan werken. Na een maand wil ik de ipad1 vervangen door ipad4 met de gegevens van de ipad1. Ik wil wel werken op de dezelfde ID account. Hoe stel ik deze ipad4 in voor die eerste maand?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stel die iPad 4 in als nieuwe iPad. Activeer geen iCloud. Log alleen maar in de App Store in om die paar appjes te downloaden. Stel dan Beperkingen in op die iPad 4 zo dat niemand iets kan veranderen.
Maak later een synchronisatie/backup van de iPad 1 met iTunes. Herstel de iPad 4 met iTunes en zet de backup/synchronisatie van de iPad 1 terug op de iPad 4. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het snelle antwoord. Nog een vraagje : moet ik de nieuwe ipad4 een andere naam geven als de ipad1 bij het instellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien is het voorlopig toch beter om de iPad 4 een andere naam te geven om de backups in iTunes makkelijker te kunnen onderscheiden. |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-150 eerste maand cyclus? | jayjay | Odido (T-Mobile) | 5 | 03-12-10 00:42 |
|
|