//

Nieuwe ipad 4 de eerste maand beperkt gebruiken

Nieuwe ipad 4 de eerste maand beperkt gebruiken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in bezit van een Ipad 1. Ik heb nu een nieuwe Ipad 4 gekocht , maar wil die de eerste maand voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-13, 12:26
Lucmaster Lucmaster is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard Nieuwe ipad 4 de eerste maand beperkt gebruiken

Ik ben in bezit van een Ipad 1. Ik heb nu een nieuwe Ipad 4 gekocht , maar wil die de eerste maand voor een beurs gebruiken. Hierdoor wil ik enkel maar een paar apps gebruiken . Ik wil niet de mijn e- mails erop komen enz...aangezien op de beurs iedereen kan op deze ipad kan werken. Na een maand wil ik de ipad1 vervangen door ipad4 met de gegevens van de ipad1. Ik wil wel werken op de dezelfde ID account. Hoe stel ik deze ipad4 in voor die eerste maand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-13, 12:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucmaster Bekijk bericht
Hoe stel ik deze ipad4 in voor die eerste maand?
Stel die iPad 4 in als nieuwe iPad. Activeer geen iCloud. Log alleen maar in de App Store in om die paar appjes te downloaden. Stel dan Beperkingen in op die iPad 4 zo dat niemand iets kan veranderen.

Maak later een synchronisatie/backup van de iPad 1 met iTunes. Herstel de iPad 4 met iTunes en zet de backup/synchronisatie van de iPad 1 terug op de iPad 4.
  #3  
Oud 25-08-13, 13:27
Lucmaster Lucmaster is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor het snelle antwoord. Nog een vraagje : moet ik de nieuwe ipad4 een andere naam geven als de ipad1 bij het instellen?
  #4  
Oud 25-08-13, 13:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucmaster Bekijk bericht
Nog een vraagje : moet ik de nieuwe ipad4 een andere naam geven als de ipad1 bij het instellen?
Dat kan maar het is niet nodig. Als je later een backup terugzet van de iPad 1 op de iPad 4 wordt ook de naam van de iPad 1 overgenomen.

Misschien is het voorlopig toch beter om de iPad 4 een andere naam te geven om de backups in iTunes makkelijker te kunnen onderscheiden.
  #5  
Oud 25-08-13, 14:04
Lucmaster Lucmaster is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Hartelijk dank
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
i-150 eerste maand cyclus? jayjay Odido (T-Mobile) 5 03-12-10 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.