mail-ikoon op startscherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , tot voor kort had ik een mail-ikoon op het startscherm van een ipad. In dat ikoon verschenen 2 elipsjes met voor ieder account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail-ikoon op startscherm
Hallo , tot voor kort had ik een mail-ikoon op het startscherm van een ipad.
In dat ikoon verschenen 2 elipsjes met voor ieder account het aantal mails dat in de inbox zat . Na het uitlenen van het toestel worden op de icoon geen 2 elipsjes meer vertoont maar een enkel met de totale som van de emails . De mens aan wie ik het toestel uitleende kan zich niet meer herinneren dat hij een instelling zou veranderd hebben . Weet iemand hier hoe ik de originele aanduiding terug kan krijgen ? Alvast dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over welk programma spreken we?
Dan kan iemand anders mogelijk gaan testen? Kan het ook zo zijn dan je nog een account geïnstalleerd hebt? Ik heb bv een stuk of 8 accounts en die kunnen vast niet allemaal in een icoon worden weergegeven. |
|
|||
|
|||
Het probleem speelt zich af op een ipad van een kennis. Bij nadere vraag naar aanleiding van het antwoord hierboven , kon de kennis het niet goed uitleggen .
Ik zal zelf eens naar het toestel gaan kijken , dan kan ik het probleem misschien nader omschrijven. Tot dan zal ik het laten rusten. Is trouwens een luxeprobleem. Alvast dank voor de reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ikoon OV9292 weg | Bojanmvk | iPhone Apps | 10 | 31-05-13 00:48 |
Startscherm | pruuk | iPhone algemeen | 2 | 08-10-12 10:25 |
iPhone: Startscherm | MichielIphone | Jailbreak | 0 | 10-04-12 13:52 |
Wat betekend deze ikoon? | forum.bericht | Archief | 1 | 15-07-10 21:18 |
Safari ikoon verdwenen .... | Franciskine | iPhone algemeen | 2 | 13-09-09 15:20 |
|
|