Ipad2 16GB iOS 7 Toetsenbord bijzonder traag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Hier een ipad 2 16GB en sinds gisteravond iOS 7 Bij het browsen in safari viel me op dat de eerste toetsaanslag pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 16GB iOS 7 Toetsenbord bijzonder traag
Hoi allemaal,
Hier een ipad 2 16GB en sinds gisteravond iOS 7 Bij het browsen in safari viel me op dat de eerste toetsaanslag pas komt na zeker wel 5 seconden Als je dan naar wat voor app dan ook gaat waar het toetsenbord bij nodig is kan je daar ook nauwelijks typen zo traag reageert de ipad Zo kan ik er eigenlijk niet mee werken. Een reboot heeft even geholpen maar de klachten kwamen snel terug Zijn er meer mensen met de zelfde problemen? Oplossingen ook welkom! Groet Erick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oke bij mij niet van toepassing
|
|
|||
|
|||
In allerlei berichten werd al aangeraden te wachten met het downloaden van iOS7 voor iPad 2 en 3 en te wachten tot de eerste bucks opgelost waren. Daar hoorde ook traagheid bij. Het kan zelfs zijn dat de iPad 2 de iPad 1 achterna gaat, die is ook niet één van de snelste meer. Maar goed, je hebt iOS7 en dus is het wachten op de eerste update. Hier en daar lees je dat een terugzetten naar fabrieksinstellingen een verbetering kan opleveren.
Laatst gewijzigd door Beech43; 19-09-13 om 22:02. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook naar behoren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 toetsenbord reageert traag | vanw | iPhone algemeen | 5 | 20-09-13 14:20 |
Toetsenbord werkt zeer traag!!!!! | jackals | iPhone algemeen | 2 | 19-09-13 23:48 |
iPhone 5 - toetsenbord reageert traag | c.pijnappels | iPhone algemeen | 3 | 08-12-12 10:18 |
toetsenbord traag | hanz06 | iPhone algemeen | 0 | 09-10-09 18:54 |
Traag toetsenbord Safari | christiaan1985 | iPhone algemeen | 4 | 10-11-07 10:54 |
|
|