Ziggo tv knalt eruit

Ziggo tv knalt eruit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week mijn de nieuwe software geļnstalleerd . Alles in orde maar Tv kijken naar Ziggo lukt niet meer, na enkele seconden stopt de uitzending ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 September 2013, 11:25
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 22 September 2013
Locatie: Emmen
Berichten: 2
Standaard Ziggo tv knalt eruit

Deze week mijn de nieuwe software geļnstalleerd . Alles in orde maar Tv kijken naar Ziggo lukt niet meer, na enkele seconden stopt de uitzending en ga ik terug naar mijn "bureaublad" . Opnieuw geļnstalleerd en ingelogd, modus uit en weer aan, niets helpt Hebben jullie een tip?
Arie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 September 2013, 11:46
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 July 2012
Berichten: 133
Standaard

Ik roep maar wat nu. Misschien kan de Ziggo App niet zo goed overweg met IOS 7? Bij mij zijn al heel wat apps geupdate om met IOS7 goed te kunnen werken.
Als ik me niet vergis, zat de Ziggo app daar (nog) niet bij.
  #3  
Oud 22 September 2013, 12:11
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
» iPhone NL 8GB [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Linux
 
Geregistreerd: 24 December 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Stuur een bericht via MSN naar RWK Stuur een bericht via Skype™ naar RWK Send a message via twitter to RWK
Standaard

Dat klopt, op iOS 7 werkt de Ziggo app niet optimaal. Bij mij crasht de boel dan.
Het is wachten op een nieuwe update van Ziggo.
__________________
  #4  
Oud 22 September 2013, 12:29
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 22 September 2013
Locatie: Emmen
Berichten: 2
Standaard

Dank voor de reacties. Had direct contact moeten opnemen met Ziggo want de reactie van RWK klopt 100%. Ziggo doet er alles aan om het probleem met de app op te lossen
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Phone" applicatie knalt eruit Faithz Archief 6 30 January 2008 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.