Videofunctie kwijt na downloaden iOS 7 op IPad mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De camerafunctie op mijn IPad mini onder IOS6 deed het prima, moeiteloos omschakelen van foto naar filmfunctie. Nu ik ben omgeschakeld naar IOS7, werkt alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Videofunctie kwijt na downloaden iOS 7 op IPad mini
De camerafunctie op mijn IPad mini onder IOS6 deed het prima, moeiteloos omschakelen van foto naar filmfunctie. Nu ik ben omgeschakeld naar IOS7, werkt alleen de fotofunctie. De video functie, evenals de vierkante functie zijn niet te activeren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je in de Camera app swiped dan gebeurt er niets? Ik heb niet het idee dat er een instelling is die dit kan uitschakelen, inschakelen.
|
|
|||
|
|||
Alles wat je niet voor elkaar kunt krijgen doordat je ergens op drukt kun je meestal fiksen door te swipen, vegen dus.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem op mijn ipad, of je nu drukt of veegt het werkt niet.
De knop wisselen naar frontcamera en HDR aan/uit werkt wel maar je kunt niet overschakelen naar video. Erg jammer. Is dit op te lossen? |
|
|||
|
|||
Waar veeg je ?
|
|
|||
|
|||
Ik veeg over het woord video en er gebeurt niets.
Maar toen ik jou vraag zag ben ik weer eens op een andere manier en andere plaats gaan "vegen". En het lukt! Je moet zeg maar de woorden naar boven cq beneden schuiven. Probleem (voor mij ) opgelost. Bedankt. |
|
|||
|
|||
Je moet gewoon over de rechter balk vegen van boven naar beneden of vv.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini kan geen betaalde apps meer downloaden | EddyG | iPad algemeen | 4 | 22-09-13 13:24 |
apps kwijt sinds downloaden nieuwe software ios | Justine | iPhone algemeen | 6 | 19-11-11 15:14 |
|
|