IOS 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo medeforumleden, heb gisteren via een update op mijn ipad IOS 7 erop gezet. Om te beginnen staat er schuif om te ontgrendelen. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7
Hallo medeforumleden,
heb gisteren via een update op mijn ipad IOS 7 erop gezet. Om te beginnen staat er schuif om te ontgrendelen. Als ik heb geschoven komt er te staan: Voer toegangscode in. Ik heb geen flauw idee wat daar moet worden ingevuld. Bij IOS 6 heb ik dat nooit hoeven invullen. Wie helpt mij op weg? N.B. ben zelf niet zo technisch aangelegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|