Ik kan geen video's meer bekijken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update iOs 7.0.2 kan ik geen films meer bekijken. Youtube werkt niet maar ook de video's van bijv. Telegraaf en Autovisie werken niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen video's meer bekijken
Na de update iOs 7.0.2 kan ik geen films meer bekijken. Youtube werkt niet maar ook de video's van bijv. Telegraaf en Autovisie werken niet meer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij geen probleem, maar ja, daar heb. Je niets aan. Werkte het bij iOS 7.0 wel ?
En films uit de geschiedenis van Youtube ? Of heb je geen account ? Laatst gewijzigd door Beech43; 06-10-13 om 18:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen afbeeldingen meer kunnen bekijken | helmkamp | iPhone algemeen | 10 | 11-10-12 16:07 |
Waarom kan ik geen video bekijken op mijn iPad? | Jeff Cooper | iPad algemeen | 0 | 16-10-11 22:32 |
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken | Iphone3G16GB | Wi-Fi | 2 | 31-05-10 23:13 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|