Hoe verwijder je je apps cache in IOS 7.02?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS 7.02 op mijn Ipad-Mini heb geinstalleerd kan ik de cache van mijn apps niet meer verwijderen. Alles blijft in het geheugen staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je je apps cache in IOS 7.02??
Sinds ik IOS 7.02 op mijn Ipad-Mini heb geinstalleerd kan ik de cache van mijn apps niet meer verwijderen.
Alles blijft in het geheugen staan (cache van safari heb ik wel verwijderd). Ik heb het idee dat hierdoor bepaalde functies zoals uitzending gemist niet meer goed werken omdat het geheugen zo vol staat. Hoe kan ik dit opschonen, in de vorige versie van IOS deed ik dit dagelijks en kon ik rustig een uitzending via uitzending gemist bekijken, maar nu loopt dit steeds vast tijdens het programma. Aan de internetverbinding ligt het niet want op mijn laptop lukt dit wel gewoon. Wie kan mij helpen, of is het gewoon niet meer mogenlijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apps kan je uit de achtergrond verwijderen met een dubbelklik op de home knop en dan de apps naar boven weg te vegen. Of bedoel je nog iets anders? |
|
|||
|
|||
Dit is precies het antwoord waar ik naar op zoek was... bedankt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verwijder je iGoogle? | MathieuL | iPad Apps | 0 | 07-11-12 10:59 |
Foto: Hoe verwijder je Fotobibliotheek ? | Ozyar | Muziek, foto & video | 5 | 19-09-12 21:53 |
Hoe verwijder ik de fotobibliotheek? | Mieleapple | iPhone algemeen | 1 | 01-01-12 14:48 |
Windows: Hoe verwijder je machtigingen | martijn77 | iTunes | 1 | 01-11-09 02:21 |
Muziek: hoe verwijder in muziek? | monica110 | Muziek, foto & video | 5 | 10-10-09 18:35 |
|
|