muziek afspeel via stereo installatie over airplay discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een andere manier is om muziek met de ipad en iphone via de stereo installatie? sinds de update naar IOS 7 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek afspeel via stereo installatie over airplay
Weet iemand of er een andere manier is om muziek met de ipad en iphone via de stereo installatie? sinds de update naar IOS 7 heb ik gemerkt dat het niet meer mogelijk is. Het symbooltje is verdwenen en de nieuwe interface is 'all messed up'.
Help! Oh ja ik gebruik geen apple tv. Serieuze tips altijd welkom. Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe deed je dit voor iOS7 dan? En heb je al in het Control Center (dat je van onder naar binnen sleept) gekeken?
(Ik gebruik er zelf wél een AppleTV met AirPlay voor; werkt prima!)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 muziek afspeel problemen. | apple freak 1994 | iPad algemeen | 0 | 13-06-12 15:35 |
Muziek: Muziek opnemen Iphone in stereo | Nickhelsen | Muziek, foto & video | 0 | 18-04-11 18:30 |
iBOOD - Voiis Stereo Draadloze Bluetooth Muziek Streamer | iScorpio | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-10-10 12:24 |
Muziek: stereo muziek op je iphone 3 | dicks56 | Muziek, foto & video | 3 | 06-09-10 12:20 |
Muziek: Geen geluid wanneer ik muziek afspeel | Schepe | Muziek, foto & video | 1 | 09-06-10 12:42 |
|
|