Is het mogelijk meerdere gebruikers profielen aan te maken op een iPad4 ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een iPad4 kopen, maar alleen als ik er zeg maar meerdere gebruikers profielen er op kan aanmaken. Mijn vriendin wil graag haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk meerdere gebruikers profielen aan te maken op een iPad4 ?
Ik wil graag een iPad4 kopen, maar alleen als ik er zeg maar meerdere gebruikers profielen er op kan aanmaken.
Mijn vriendin wil graag haar eigen omgeving en ik ook. Is zoiets mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas... Een klein missertje van Apple?
|
|
|||
|
|||
Dan moet je naar Android 4.2 of beter nog Android 4.3 tablets kijken. Die kunnen inderdaad meerdere gebruikersprofielen op één apparaat hebben, zodat iedereen zijn eigen Apps/instellingen enzovoorts kan nemen.
iOS heeft dit helaas nog niet. Ik had verwacht dat dit een nieuwe feature van iOS 7 zou worden.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethering mogelijk tussen IPAD4-3G en Wi-Fi alleen? | caravia | iPad algemeen | 0 | 12-11-12 18:34 |
Meerdere profielen instellen/activeren? | bvstrien | iPhone Apps | 1 | 01-07-11 18:40 |
meerdere datanetwerk profielen | marcvanvliet | iPhone algemeen | 0 | 09-09-09 12:44 |
Windows: Is het mogelijk? (Mappen maken in library->movies) | M.Sergio | iTunes | 6 | 25-04-08 21:40 |
|
|