Waar vraag stellen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat ik niet op de juiste forum zit daarom deze vraag: waar moet ik een vraag stellen over maverick ?? sedert ik maverick ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar vraag stellen?
Ik weet dat ik niet op de juiste forum zit daarom deze vraag: waar moet ik een vraag stellen over maverick ?? sedert ik maverick op mijn i mac gezet heb kan ik Iphoto niet meer gebruiken zelfs niet openen.
sorry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vragen over OS X en Mac zijn op dit forum niet toegestaan. Stel de vraag op Recente discussies op appletips genius
ik zal je daar verder helpen met dat iPhoto probleem. |
|
|||
|
|||
Dit forum is er eigenlijk alleen voor iOS (iPod Touch, iPhone, iPad) dus voor vragen over Macs zul je helaas ergens anders moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Daarom gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlichtingsduur per app in te stellen? | VjT | iPad Apps | 2 | 05-11-13 20:45 |
Wi-Fi voorkeursnetwerk in te stellen? | Marik3k | iPhone algemeen | 2 | 17-10-13 21:53 |
|
|