Verloop kabel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op vakantie bij een Chinees winkeltje een verloopkabeltje van lichtning naar USB feamale gekocht voor mijn iPad air maar als ik hem aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verloop kabel
Ik heb op vakantie bij een Chinees winkeltje een verloopkabeltje van lichtning naar USB feamale gekocht voor mijn iPad air maar als ik hem aansluit geeft die de melding dit is niet een gecertificeerd item en werkt dus mogelijk niet. En hij doet het ook niet.Weet iemand hoe ik dit aan de gang krijgt of is het de miskoop van de maand? Groet Ton
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is een niet gecertificeerde lightning kabel. Die gaat inderdaad niet werken en kun je beter weggooien.
|
|||
|
|||
Jammer de prijs was maar€3,50 maar toch.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verloop datum iOS 7 beta 2 | jordy a te c | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 27-06-13 09:51 |
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS | Rob44G | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 21-04-12 01:19 |
Waarom T-Mobile's 3G weg na verloop van tijd? | Frenzie | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-09-10 23:42 |
AV kabel | aiwa | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-09-09 09:37 |
AV-TV Kabel | ewout_dc | iPhone algemeen | 3 | 03-02-09 15:56 |
|
|