Links in email discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de links naar web in emails niet meer openen, denkelijk na de laatste update OS . Ik heb een IPad 2 WiFi 16GB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Links in email
Ik kan de links naar web in emails niet meer openen, denkelijk na de laatste update OS . Ik heb een IPad 2 Wi-Fi 16GB gekocht dec 2012. Heb cookies en geschied. in safari verwijderd. Ook in safari/avanced/website data verwijderd. Weet iemands iets meer dat gelukt is. Dank.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Harde reset gedaan ?
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat harde reset wil zeggen op IPad : volledig afzetten met de zijknop, want na het heropenen waren de links in email terug te openen. En ook de muziek (die ook weg was) in de bijlagen werkte ook terug. Evenals .WMA bijlagen kunnen terug in Gplayer of Azul geopend worden. Toch bedankt Beech43 voor de vlugge reakties. En de oplossing was zo simpel ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
links uitschakelen | hannes56 | iPhone Apps | 2 | 03-03-11 12:31 |
iPhone: Jailbreaken links | XfreeztYleX | Jailbreak | 1 | 19-01-11 19:10 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
klok links | Rammin | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-02-10 01:54 |
|
|