Agenda wist automatisch na 6 weken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, Ik zit met een probleem mijn ipad wist automatisch alles na 6 weken. Ik heb synchronisatie aan staan op altijd maar alsnog verwijdert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda wist automatisch na 6 weken
Hallo forumleden,
Ik zit met een probleem mijn ipad wist automatisch alles na 6 weken. Ik heb synchronisatie aan staan op altijd maar alsnog verwijdert hij het automatisch na 6 weken wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga eens zoeken hier op het forum, dit is al tig keer langs gekomen.
Tip, kijk in je instellingen. |
|
||||
|
||||
In de instellingen kan je dat niet meer veranderen dat staat al op altijd
Duss |
|
|||
|
|||
Ofwel ligt het aan de instellingen in ios, ofwel aan de instellingen van het toestel waarmee je synct.
|
|
||||
|
||||
Kan het niet zijn dat het een bug is in ios 7
? |
|
|||
|
|||
Denk het niet, vermits het bij mij perfect werkt
|
|
||||
|
||||
Bij de Amac wisten ze ook niet wat het was zek zeiden alleen dat binnenkort versie7.1 komt misschien dat het daarin opgelost is
|
|
|||
|
|||
@lucasvn
Over welke agenda synchronisatie gaat het hier eigenlijk? iCloud, Gmail, Hotmail of nog iets anders? |
|
||||
|
||||
Alles alles wat in de agenda staat is weg na 6 weken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met alles hotmail, gmail,nederlandse feestdagen en verjaardags kalender
Die verwijdert hij automatisch na 6 weken. |
|
|||
|
|||
Probeer eens je account(s) te verwijderen en dan weer eens opnieuw in te stellen. Wellicht dat de synchronisatie dan wel goed gaat.
Ik heb meerdere exchange accounts en nooit geen problemen met de synchronisatie. |
|
||||
|
||||
Dat zou ik ook nog kunnen doen
Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Bij instellingen agenda kan je instellen, synchronisatie , 2 weken, 2 maanden, 6 maanden en alles, ik heb hem op 6 maanden staan en het werkt prima.
Waar je ook naar moet kijken zijn de instellingen van de agenda's waar je mee synchroniseert, als gmail alles wist na 6 weken ben je toch alles kwijt na 6 weken. |
|
||||
|
||||
Oh oke ik zal eens kijken zou ook nog kunnen
|
Labels |
agenda, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wist automatisch berichten | Laurens55 | iPhone algemeen | 10 | 17-07-13 23:25 |
Icloud; Agenda tot 5 weken terug zichtbaar | Frankw71 | iCloud | 4 | 18-10-11 16:26 |
Agenda weken | Chasinn | Archief | 1 | 26-11-09 20:49 |
Agenda: Herhaal om de 7 weken | maartenotto | iPhone algemeen | 0 | 18-05-09 21:51 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|