iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Geen geluid meer op iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/151025-geen-geluid-meer-op-ipad.html)

A160674 24-01-14 16:20

Geen geluid meer op iPad
 
Op mijn ipad2 krijg ik geen geluid meer, waar is het gebleven. Als ik de rechter volumeschakelaar aktiveer verscihijnt een venster "geluidseffecten" zonder volume indicatie. Als ik geluid wil afspelen draait de muziek wel, maar ik hoor niets. Waar kan dit aan liggen?

Guest-20180925190238 24-01-14 16:53

Probeer om te beginnen eens een harde reset.

A160674 25-01-14 23:43

geen geluid op iPad
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 947229)
Probeer om te beginnen eens een harde reset.

Dank je, Ik ben er inmiddels achter gekomen dat na het geluid uit te zetten in de Instellingen , dan iPad uitzetten en na 2 minuten weer opstarten het geluid terugkomt, een reset was niet nodig, dank je.

Guest-20180925190238 26-01-14 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door A160674 (Bericht 947373)
...een reset was niet nodig, dank je.

Goed zo. :) Trouwens, een harde reset is ongeveer hetzelfde als uitzetten en weer opstarten. Met een harde reset wordt er ook nog wat cache opgeruimd.

svthiel 11-03-14 22:44

Geluid ipad gedeactiveerd
 
Sinds enige tijd is het geluid op mijn Ipad3 gedeactiveerd en ik krijg het niet hersteld. Diverse opties geprobeerd om dit op te lossen: nieuwe firmware, functie muteknop aangepast, oordoppen ingeplugd.

Er staat een diagonale streep door het geluidsteken en dit is niet te veranderen.

Ik heb het gevoel dat de oorzaak van het probleem te maken heeft met de Airport Express die ik onlangs heb aangeschaft en waarmee ik dus vanaf mijn Ipad geluid naar stream.

Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

numan 12-03-14 00:25

Als ik muziek via een bluetooth luidspreker afspeel, is er geen geluid uit de iPad speakers.
Zet ik bluetooth op iPad uit, komt het geluid weer uit de speakers.
Misschien heb je hier iets aan

svthiel 12-03-14 09:55

Numan, dank voor je bericht. Ook dit lost het probleem helaas niet op.
Ik heb enkele keren meegemaakt dat het geluid het plotseling weer deed, maar kan niet achterhalen wat de oorzaak ervan was. Nu doet het geluid het al tijden niet meer.
De kans dat het een hardware probleem is in de speaker acht ik dus ook zeer klein.

haga 12-03-14 12:14

Heb je hem niet toevallig nog staan externe uitvoer (bv Apple TV)?

Gdepeer 21-06-14 14:38

Het geluid van mijn ipad 3 is plots weggevallen. Heb inmiddels een hard reset geprobeerd, de (externe) geluidsuitvoer staat gewoon op ds. ipad speakers. Staat niet in maanstand.
Heeft iemand nog een idee?

SalvatoreBellavia 26-09-14 09:58

Geen geluid meer op Ipad
 
Probleem zelf opgelost!
Geen geluid bij afspelen muziek, Youtube.
Geen vergrendel-geluid bij sluiten Ipad-cover.
Geen volumeschaal op geluidsicoon.
Wel geluid & volume-schaalaanduiding op geluidsicoon
bij gebruik van FaceTime & Skype, ook bij gebruik van koptelefoon.

Probleem:
Vochtcorrosie contactpunten lader-aansluiting.

Oplossing:
Met klein rondborsteltje 2 mm, dat gebruikt word om tussen de tanden te poetsen, voorzichtig contactpunten reinigen,
contactpunten voorzichtig met elektronische contactspray (GT7) verstuiven (straalpijpje gebruiken)
Ziezo Alles werkt weer als nieuw en €120 uitgespaard.
Lukt het niet onmiddellijk, gebruik dan nog eens het borsteltje.

Gdepeer 26-09-14 15:12

IPad geen geluid
 
Bij mij werkte het schoonmaken van de contactpunten niet. Uiteindelijk een afspraak bij de genius-bar gemaakt. Alhoewel de garantie reeds 1.5 jaar verstreken was, is het defecte apparaat omgeruild voor een nieuwe (met bijbetaling van €180). Natuurlijk hoort daarbij een hernieuwde garantie van 2 jaar. Ben zeer content met deze uitermate klantvriendelijke oplossing :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.