Geen geluid meer op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn ipad2 krijg ik geen geluid meer, waar is het gebleven. Als ik de rechter volumeschakelaar aktiveer verscihijnt een venster "geluidseffecten" zonder volume indicatie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid meer op iPad
Op mijn ipad2 krijg ik geen geluid meer, waar is het gebleven. Als ik de rechter volumeschakelaar aktiveer verscihijnt een venster "geluidseffecten" zonder volume indicatie. Als ik geluid wil afspelen draait de muziek wel, maar ik hoor niets. Waar kan dit aan liggen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer om te beginnen eens een harde reset.
|
|
|||
|
|||
geen geluid op iPad
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geluid ipad gedeactiveerd
Sinds enige tijd is het geluid op mijn Ipad3 gedeactiveerd en ik krijg het niet hersteld. Diverse opties geprobeerd om dit op te lossen: nieuwe firmware, functie muteknop aangepast, oordoppen ingeplugd.
Er staat een diagonale streep door het geluidsteken en dit is niet te veranderen. Ik heb het gevoel dat de oorzaak van het probleem te maken heeft met de Airport Express die ik onlangs heb aangeschaft en waarmee ik dus vanaf mijn Ipad geluid naar stream. Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen? |
|
|||
|
|||
Als ik muziek via een bluetooth luidspreker afspeel, is er geen geluid uit de iPad speakers.
Zet ik bluetooth op iPad uit, komt het geluid weer uit de speakers. Misschien heb je hier iets aan |
|
|||
|
|||
Numan, dank voor je bericht. Ook dit lost het probleem helaas niet op.
Ik heb enkele keren meegemaakt dat het geluid het plotseling weer deed, maar kan niet achterhalen wat de oorzaak ervan was. Nu doet het geluid het al tijden niet meer. De kans dat het een hardware probleem is in de speaker acht ik dus ook zeer klein. |
|
|||
|
|||
Heb je hem niet toevallig nog staan externe uitvoer (bv Apple TV)?
|
|
|||
|
|||
Het geluid van mijn ipad 3 is plots weggevallen. Heb inmiddels een hard reset geprobeerd, de (externe) geluidsuitvoer staat gewoon op ds. ipad speakers. Staat niet in maanstand.
Heeft iemand nog een idee? |
|
|||
|
|||
Geen geluid meer op Ipad
Probleem zelf opgelost!
Geen geluid bij afspelen muziek, Youtube. Geen vergrendel-geluid bij sluiten Ipad-cover. Geen volumeschaal op geluidsicoon. Wel geluid & volume-schaalaanduiding op geluidsicoon bij gebruik van FaceTime & Skype, ook bij gebruik van koptelefoon. Probleem: Vochtcorrosie contactpunten lader-aansluiting. Oplossing: Met klein rondborsteltje 2 mm, dat gebruikt word om tussen de tanden te poetsen, voorzichtig contactpunten reinigen, contactpunten voorzichtig met elektronische contactspray (GT7) verstuiven (straalpijpje gebruiken) Ziezo Alles werkt weer als nieuw en €120 uitgespaard. Lukt het niet onmiddellijk, gebruik dan nog eens het borsteltje. |
|
|||
|
|||
IPad geen geluid
Bij mij werkte het schoonmaken van de contactpunten niet. Uiteindelijk een afspraak bij de genius-bar gemaakt. Alhoewel de garantie reeds 1.5 jaar verstreken was, is het defecte apparaat omgeruild voor een nieuwe (met bijbetaling van €180). Natuurlijk hoort daarbij een hernieuwde garantie van 2 jaar. Ben zeer content met deze uitermate klantvriendelijke oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen geluid meer iPad 1 | schuurar | iPad algemeen | 6 | 04-07-11 22:35 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
|
|