Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 8GB uit US sinds dec 2007, zonder enige problemen. Sinds deze week kan ik geen telefoontjes meer doen, de telefoon gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid)
Ik heb een Iphone 8GB uit US sinds dec 2007, zonder enige problemen. Sinds deze week kan ik geen telefoontjes meer doen, de telefoon gaat niet over, maakt geen geluid meer, ik zie het telefoontje wel binnenkomen, hoor de ander niet en zij horen mij niet. De telefoon werkt wel met oortjes. Ipod functie werkt ook niet via de luidspreker, alleen met oortjes. Ik heb 1.4.1 wat altijd zonder problemen werkte. Ik hoop dat iemand een oplossing kent. met dank en vr. groet, Caroline
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
komt weleens voor dat hij blijft denken dat het oortje nog ingeplugt is, zet eens ipod aan (of iets dat geluid maakt) en dan een paar keer de plug er indoen en weer uittrekken.
(kan ook geen kwaaad om eens te updaten, je loopt flink achter qua firmwareversie maar dat heeft weinig met dit semi-hardwareproleem te maken)
|
|||
|
|||
Super, thanks so much, dit deed het dus, wat een verhaal, opgelost, gebruik hem weer met plezier! dank je, Caroline
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus precies hetzelfde voor met men 3GS fw3.1.2
|
|
||||
|
||||
probeer de "plugtruuk" ook eens zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
oortjes meerdere malen insteken en uittrekken werkt spijtig genoeg niet bij mij :S
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook niet, het enige wat werkt is een reboot.
Maar dan nog lukt het me vaak niet om te bellen of gebeld te worden. En dat uit en aanzetten duurt best lang, misschien dat ik hem misschien maar eens helemaal moet updaten, restoren whatever it takes want dit schiet niet op. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar ben ik niet alleen die problemen heeft met z'n 3GS… Mijne flipt ook; niks geluid meer. NIKS speciaals mee gebeurd (geen water gezien, stof gezien of wat de hardware ook maar zou kunnen beschadigen…)
Iemand fix ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid meer | Denware | iPhone algemeen | 2 | 04-01-10 21:24 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Geen geluid meer | labtec | iPhone algemeen | 10 | 02-06-08 13:30 |
|
|