Geen geluid meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik haal net m'n iPhone uit de oplader en wil iemand bellen (ja, laat weet ik) maar heb helemaal geen geluid meer. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid meer
Hi,
Ik haal net m'n iPhone uit de oplader en wil iemand bellen (ja, laat weet ik) maar heb helemaal geen geluid meer. Als ik iemand bel hoor ik niets, maar ook het afspelen van een mp3 moet ik zonder geluid doen. Ik moet eerlijk zeggen dat hij vorige week wel hard is gevallen maar toen deed alles het nog. Het lijkt me sowieso raar als hij daar een week later pas door raar gaat doen. Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet iemand of ik hiermee gewoon naar T-Mobile kan gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oh, en dat in-uit pluggen werkt ook niet.
en ook dit niet http://www.luckow.com/iphone/ Laatst gewijzigd door Denware; 03-01-10 om 05:20. |
|
||||
|
||||
Werkt het met earphones?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Geen geluid meer | labtec | iPhone algemeen | 10 | 02-06-08 13:30 |
geen geluid meer na gunlock | tomgbelgium | Unlock [archief] | 4 | 14-02-08 00:53 |
|
|