iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad op tv aansluiten (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/151444-ipad-op-tv-aansluiten.html)

Johnvdjagt 06-02-14 12:25

Ipad op tv aansluiten
 
Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten is het beeld en geluid (films) prima. Helaas valt na enkele minuten het beeld en geluid weg en gaat de film automatisch in de pauze stand. Je kunt hem weer opstarten maar na een paar minuten gebeurt hetzelfde na enige tijd bevriest het beeld en kan er niet meer worden gedaan, behalve opnieuw opstarten. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde doe met de iPhone dit probleem niet optreedt. Het heeft niets te maken met de slaapstand instellingen op de ipad.
Iemand een tip?

freestyle4all 06-02-14 13:08

is het de originele adapter van Apple?

Zo niet, dan heb je daar je antwoord.

Johnvdjagt 06-02-14 15:00

Ja hoor originele (dure) adapter van Apple

Beech43 06-02-14 15:45

iPad 1, en zeker met deze firmware, kan geen 1080p afspelen. Zijn je video's te "high tech" ?

mvhmvhmvh 14-04-14 15:42

Ik heb mijn Ipad aangesloten op mijn tv (die is van Sony, niet van Apple). Nou zie ik op mijn Ipad dat er een hdmi kabel in zit (instellingen>algemeen>info en dan helemaal onderaan), maar toch heb ik geen beeld op de tv. Iemand een idee wat het kan zijn?

anita93 31-07-14 22:37

Ik heb daar ook een probleem bij, ik sluit alles gewoon aan maar op tv gebeurd er niets als ik naar HDMI ga. Iemand enig idee?

Flipke1405 31-07-14 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvhmvhmvh (Bericht 956732)
Ik heb mijn Ipad aangesloten op mijn tv (die is van Sony, niet van Apple). Nou zie ik op mijn Ipad dat er een hdmi kabel in zit (instellingen>algemeen>info en dan helemaal onderaan), maar toch heb ik geen beeld op de tv. Iemand een idee wat het kan zijn?

Ik gebruik dezelfde opstelling als jou(ook apple-sony),je moet op je tv je source op de poort zetten waar je hdmi in zit hdmi1 of hdmi2 en dan heb je gewoon je ipad op je beeld

grtz,Flip

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2014 om 23:45 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnvdjagt (Bericht 948764)
Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten is het beeld en geluid (films) prima. Helaas valt na enkele minuten het beeld en geluid weg en gaat de film automatisch in de pauze stand. Je kunt hem weer opstarten maar na een paar minuten gebeurt hetzelfde na enige tijd bevriest het beeld en kan er niet meer worden gedaan, behalve opnieuw opstarten. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde doe met de iPhone dit probleem niet optreedt. Het heeft niets te maken met de slaapstand instellingen op de ipad.
Iemand een tip?

zijn het gewoon films uit de appstore of gebruik je een app zoals vlc player/Av player
Of gebruik xbmc/moviebox
Een beetje meer info,zoals ik in mijn vorige post al zei ik heb ook deze opstelling en gebruik xbmc en moviebox en deze problemen heb ik nog nooit gehad

grtz,Flip


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.