Ipad op tv aansluiten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad op tv aansluiten
Ik heb mijn ipad via een adapter op de tv aangesloten. Vanaf de adapter kan ik met een HDMI kabel naar mijn tv. Na aansluiten is het beeld en geluid (films) prima. Helaas valt na enkele minuten het beeld en geluid weg en gaat de film automatisch in de pauze stand. Je kunt hem weer opstarten maar na een paar minuten gebeurt hetzelfde na enige tijd bevriest het beeld en kan er niet meer worden gedaan, behalve opnieuw opstarten. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde doe met de iPhone dit probleem niet optreedt. Het heeft niets te maken met de slaapstand instellingen op de ipad.
Iemand een tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is het de originele adapter van Apple?
Zo niet, dan heb je daar je antwoord. |
|
|||
|
|||
Ja hoor originele (dure) adapter van Apple
|
|
|||
|
|||
iPad 1, en zeker met deze firmware, kan geen 1080p afspelen. Zijn je video's te "high tech" ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Ipad aangesloten op mijn tv (die is van Sony, niet van Apple). Nou zie ik op mijn Ipad dat er een hdmi kabel in zit (instellingen>algemeen>info en dan helemaal onderaan), maar toch heb ik geen beeld op de tv. Iemand een idee wat het kan zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar ook een probleem bij, ik sluit alles gewoon aan maar op tv gebeurd er niets als ik naar HDMI ga. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grtz,Flip ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2014 om 23:45 ---------- Citaat:
Of gebruik xbmc/moviebox Een beetje meer info,zoals ik in mijn vorige post al zei ik heb ook deze opstelling en gebruik xbmc en moviebox en deze problemen heb ik nog nooit gehad grtz,Flip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muis aansluiten op iPad | jvdommelen | iPad accessoires en onderdelen | 18 | 29-12-14 14:32 |
Navigatieset aansluiten op IPAD-2 | octaafvandenheuvel | iPad algemeen | 4 | 20-06-13 23:40 |
iPad aansluiten | Ouwhoer | iPad algemeen | 2 | 19-04-12 21:29 |
iPad aansluiten op tv | houtsie | iPad algemeen | 3 | 21-06-11 23:52 |
|
|