In mijn iPad staat dat ik 3000 berichten niet gelezen heb discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn mailbox op de iPad staat dat ik 3000 berichten niet gelezen heb. Ik heb al mijn berichten gelezen en ook de prullenbak geleegd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In mijn iPad staat dat ik 3000 berichten niet gelezen heb
In mijn mailbox op de iPad staat dat ik 3000 berichten niet gelezen heb. Ik heb al mijn berichten gelezen en ook de prullenbak geleegd. Het aantal loopt dagelijks op. Hoe kan ik dat verwijderen? Heb de badgets al uitgeschakeld zodat het op mijn bureaublad niet zichtbaar is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het account verwijderen en weer opnieuw instellen. Dit doe je via Instellingen > E-mail, contacten en agenda's > Tik op het account > Verwijder account .
Een nieuw account voeg je toe via de knop "Nieuwe account" bij E-mail, contacten en agenda's.
|
|||
|
|||
Is dat de enige manier?
|
|
||||
|
||||
Er zullen vast meer mogelijkheden zijn, maar die vereisen dan meer technische vaardigheden.
|
|
||||
|
||||
Over welke accounts praten we?
POP3 of IMAP? |
|
|||
|
|||
Bij je mail ga na wijzig (links boven bij postbussen) en dan selecteer alles (links onderin) en klik op markeer als gelezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. | Marina1 | iPad algemeen | 7 | 07-08-16 22:42 |
iPhone 3GS: Ik ben bang dat ik mijn telefoon heb verkloot. HELP | Waver | Unlock | 6 | 22-12-13 12:59 |
IPHONE 3g 16gb Laad niet meer op heb alles al geprobeeerd wat er op de forum staat | Dejan1996 | iPhone algemeen | 4 | 29-06-13 22:59 |
Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert | McEd | iPad algemeen | 1 | 20-05-12 03:44 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 19:30 |
|
|