Navigatieset aansluiten op IPAD-2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, Ben helemaal nieuw op dit forum, heb toch direkt een vraag. Heb een IPAD-2 en een (fiets-)navigatie apparaat. Wil op vakantie .gpx routes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigatieset aansluiten op IPAD-2
Beste Lezers,
Ben helemaal nieuw op dit forum, heb toch direkt een vraag. Heb een IPAD-2 en een (fiets-)navigatie apparaat. Wil op vakantie .gpx routes downloaden van Naviki: Plan, record and share cycle routes all over Europe! op mijn IPAD ( mogelijk via download lite ) en deze plaatsen op mijn navigatie apparaat. Via mijn computer .gpx routes plaatsen op navigatieapparaat is geen probleem, de pc ziet mijn navigatieapparaat nl. als externe harde schijf. Heb een cameraconnectionkit aangeschaft. Wil dus .gpx bestanden overzetten naar navigatie apparaat of mini SD-kaartje. Wie helpt mij? MVG Octaaf van den Heuvel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPad moet gejailbreakt zijn en over iFile beschikken om dit te kunnen doen.
Helaas heb je een iPad 2 met versie 6.1.3 en daar is geen jailbreak voor. De volgende jailbreak komt pas na iOS 7 (herfst). Je zult het kopieren van de routes dus met de computer of met een ander (Android) mobiel apparaat moeten doen. Helaas |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie,
Beetje onzinnig misschien( en misschien ook wel onmogelijk ) om de IPAD terug te zetten naar een oudere versie van IOS? MVG Octaaf van den Heuvel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iedereen bedankt voor de reacties
dat word dus wachten op OS 7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muis aansluiten op iPad | jvdommelen | iPad accessoires en onderdelen | 18 | 29-12-14 14:32 |
iPad aansluiten | Ouwhoer | iPad algemeen | 2 | 19-04-12 21:29 |
iPad aansluiten op tv | houtsie | iPad algemeen | 3 | 21-06-11 23:52 |
iPad aansluiten op beamer | iTalk | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 22:50 |
|
|