iPad aansluiten op beamer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd een Keynote presentatie, die ik gemaakt heb op mijn iPad via de 'dock-to-VGA' kabel te laten zien op een beamer. Maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad aansluiten op beamer
Ik heb geprobeerd een Keynote presentatie, die ik gemaakt heb op mijn iPad via de 'dock-to-VGA' kabel te laten zien op een beamer. Maar ik kreeg geen beeld helaas. Dezelfde presentatie via mijn laptop op dezelfde beamer ging wel goed. Heb ik misschien iets fout gedaan? Waar moet ik op letten? Moet ik op de iPad bepaalde instellingen veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen enkel punt, heb je jailbreak?
|
||||
|
||||
Ik wil ook graag weten hoe dit gaat. Nooit gedaan ofzo, maar ben benieuwd wat de ervaringen hierin zijn.
|
||||
|
||||
Daarvoor moet je iPhone of iPad gejailbreakt zijn. Lees ook dit artikel: iPhone 4 en iPad bekijken op een groot scherm met Display Out en andere apps (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Eh..ff aanvulling:
zonder jailbreak kun je films kijken en bv eenndiavoorstelling bekijken. Heb je jailbreak, dan kun je met een app een copy krijgennvan wat je op je ipad ziet. Dus kun je ook een foto laten zien, zonder diavoorstelling. Met jailbreak werkt het super |
|
||||
|
||||
Prima, bedankt! Ik zal cydia even doorspitten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
yup, zonder jailbreak kun je je ipad maar beter weggooien
|
|||
|
|||
Zelfs steve is het met je eens, want tijdens de keynote laat hij ook alles zien van zijn ipad....dat kan een niet gejailbreakte niet....een gejailbreakte wel...dus...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beamer voor presentatie aansluiten mogelijk? | rrdemello | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 18:00 |
Iphone aansluiten op beamer | radconsu | iPhone algemeen | 17 | 30-10-10 18:47 |
Aansluiten iPad op internet | Rapp | iPad algemeen | 8 | 26-09-10 21:48 |
iPad aansluiten op iPhone? | Barabassie47 | iPad algemeen | 4 | 10-08-10 16:06 |
Ipad aansluiten op laptop | silvan28011975 | iPad algemeen | 1 | 01-08-10 20:43 |
|
|