Bepaalde PDF onleesbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al behoorlijk wat pdf files op m'n iPad staan. Tot vandaag nooit een probleem tegen gekomen. Zojuist is mij een PDF file toegestuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bepaalde PDF onleesbaar
Ik heb al behoorlijk wat pdf files op m'n iPad staan. Tot vandaag nooit een probleem tegen gekomen.
Zojuist is mij een PDF file toegestuurd die op mijn computer prima is te openen maar zodra ik hem op mijn iPad in iBooks wil openen, of rechtstreeks via mijn mail, krijg ik alleen de afbeeldingen te zien. De tekst veranderd in een zwarte waas. Ik heb al geprobeerd de PDF file op mijn iPad te zetten door middel van iTunes maar dat geeft hetzelfde probleem. Iemand bekend met dit probleem? hier een screenshot: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wow spacy, nog nooit gezien, wel in het verleden een probleem gehad met non-embedded fonts op de iPad, die de PDF helemaal verknoeide. Als oplossing heb ik de PDF gefLattend en hersaved met fonts embedded, en de tekst werd leesbaar.
Misschien helpt dit. |
|
|||
|
|||
Geen oplossing, maar ik heb zelf ook problemen met een PDF bestand van de gemeente Deventer. Als ik het in goodreader, safari of via iTunes upload dan vallen een heleboel afbeeldingen weg. Open ik hem daarentegen op mijn pc, dan worden alle afbeeldingen getoond.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm is bijna onleesbaar door 5% brightness | hoeij60 | iPhone algemeen | 14 | 27-10-10 16:01 |
zwart bijna onleesbaar scherm | brendatoonen | iPhone algemeen | 10 | 04-09-10 01:50 |
internetpagina's onleesbaar | Hosep | Archief | 2 | 04-04-08 10:23 |
|
|