Verbinding maken externe server discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een iPad. Heel handig voor tijdens het werk vanalle dingen op te lossen tijdens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding maken externe server
Beste forumleden,
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een iPad. Heel handig voor tijdens het werk vanalle dingen op te lossen tijdens het wachten. Een van de dingen die ik nog niet weet hoe het moet of dat het kan is verbinding maken met de server op mijn bureau. Met de laptop is het simpel, gewoon inloggen en klaar. Kan ik dit ook met mijn ipad als ik internetverbinding heb? Zo ja, hoe? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vpn?
Zit standaard ingebouwd,zie manual
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via VPN verbinding inloggen op de server van de zaak | swarfega | iPad algemeen | 11 | 09-03-11 22:15 |
Windows: Kan geen verbinding maken met de update server | The Raptor | iTunes | 2 | 16-10-10 14:59 |
Exchange zonder externe server | Ozjifu | iPhone algemeen | 0 | 20-02-09 15:53 |
Geen verbinding met server | joostje18 | Archief | 1 | 27-03-08 19:02 |
|
|