//

iPad 4 sluit na 7.0.6 update plots af en komt in een bootloop

iPad 4 sluit na 7.0.6 update plots af en komt in een bootloop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze iPad heb ik vorig jaar tweedehands aangeschaft en heeft het al die tijd prima gedaan. Sinds de update naar 7.0.6 is hij amper te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-14, 18:30
maciej maciej is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Unhappy iPad 4 sluit na 7.0.6 update plots af en komt in een bootloop

Deze iPad heb ik vorig jaar tweedehands aangeschaft en heeft het al die tijd prima gedaan.

Sinds de update naar 7.0.6 is hij amper te gebruiken. Hij houdt het een dag vol en gaat dan plots uit. Vervolgens komt hij in een bootloop waarbij hij niet verder komt dan het Apple logo.
Wat ik tot nu toe telkens heb gedaan is de iPad volledig resetten (DFU, aansluiten op de MacBook en opnieuw instellen). Dit is echter een tijdelijke oplossing want hij gaat bijna elke dag uit.

Ik kan niet veel andere berichten vinden waarin deze symptomen worden omschreven. Iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bootloop, ios 7.0.6, ipad (4)



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
weet iemand wanneer er een nieuwe update voor de ihone komt mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 2 03-01-12 22:59
whatsapp sluit af na update 2.5.12 leoschar iPhone Apps 1 05-01-11 17:01
iPod touch: Bootloop?? dododedodonl Jailbreak 1 19-10-10 16:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.