gebruik van Apple ID bij meerdere ipads discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 5c, mijn 3 kinderen recent een ipad 2. Heb 1 enkele Apple ID op mijn email adres, Ik heb nu deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebruik van Apple ID bij meerdere ipads
ik heb een iphone 5c, mijn 3 kinderen recent een ipad 2.
Heb 1 enkele Apple ID op mijn email adres, Ik heb nu deze ID ook gebruikt om de games uit de App store te downloaden met als gevolg dat ook de sms berichten en de mails die naar mijn iphone gestuurd worden ook binnenkomen op hun ipad. Dit is waarschijnlijk niet het goede gebriuik, kan iemand mij raad geven ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok bedankt, ga ik proberen, moet je geen minimum leeftijd hebben voor een Apple ID aan te maken ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, zal het proberen, laat je iets weten, gr
|
|
|||
|
|||
OK! Wij doen dat hier ook zo. Mijn vrouw en ik hebben een gemeenschappelijk Apple ID voor aankopen in de App Store en Mac App Store. En elk een eigen iCloud Apple ID. Zij is niet geïnteresseerd aan mijn berichten, mail, contacten, enz... en ik niet aan die van haar.
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
dit wil dan zeggen dat jullie (jij en je vrouw) een gemeenschappelijk email adres hebben via jullie provider, bv aankoop@skynet.be (of telenet.be), voor aankopen en elk een email voor sms, email... ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wij hebben elk een iCloud Apple ID, aaaaa@me.com en bbbbb@me.com Als je voor de kinderen een nieuw iCloud Apple ID aanmaakt kan je een @icloud.com adres nemen. |
|
|||
|
|||
deze apple IDs hebben dus niks te maken met de providers skynet of telenet ?
|
|
||||
|
||||
Nix...noppes...nada...
ID's kan je aanmaken vanuit eender welk netwerk...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, zou beter eens wat meer lezen over ipad, iphone en Apple, bedankt voor jou input, gr
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mail adressen van Apple, Microsoft, Google, Yahoo enz... blijven altijd bestaan ongeacht welke ISP men gebruikt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple configurator. synchroniseren meerdere ipads | ggg | Desktop-applicaties | 1 | 04-09-12 23:54 |
|
|