Ipad koptelefoon plug vast in ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad 4 en is het probleem dat mijn koptelefoon plug voor de helft nog in me ipad is blijven zitten toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad koptelefoon plug vast in ipad
Hallo,
Ik heb een ipad 4 en is het probleem dat mijn koptelefoon plug voor de helft nog in me ipad is blijven zitten toen ik hem eruit wilde trekken. Nu kan ik het stukje plug wat erin zit niet meer weg halen. Dus mijn ipad denkt nog dat er een koptelefoon op aangesloten is. Heeft iemand een idee, los van reparatie, om toch geluid via de speakers te laten komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien kun je proberen om de plug van de koptelefoon proberen uit de iPad te halen met een klein pinnetje/speld of naald en een pincet o.i.d.?
|
|
|||
|
|||
Je scherm verwijderen.
Lcd verwijderen Batterij loskoppelen Accuboormachine met 2 mm boor Van achter de audio jack uitboren Met naald of paperclip stukje metaal er uit drukken. Dat is een optie maar zeker niet makelijk |
Labels |
ipad, jack |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 4 koptelefoon in-ear | Donkeh | iPad algemeen | 1 | 11-04-13 10:28 |
koptelefoon aanschaffen voor iPad/iPod/macBook | jackomo0306 | iPad algemeen | 6 | 09-04-12 14:58 |
koptelefoon iPad | Biebiene | iPad algemeen | 5 | 24-02-11 19:34 |
|
|