mail ipad synchroniseert niet met windows mail pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn mail op ipad synchroniseert niet met windowsmail pc. Heb instellingen zelfde staan als op mijn pc. Heb een nokia lumia 610 daar mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail ipad synchroniseert niet met windows mail pc
Hallo, mijn mail op ipad synchroniseert niet met windowsmail pc.
Heb instellingen zelfde staan als op mijn pc. Heb een nokia lumia 610 daar mail ook ingesteld en als hoofd pc aan is geweest is die mail map leeg. echter bij mijn ipad niet moet in handmatig doen. Moet je toch ook kunnen laten synchroniseren met windows mail of niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan dat dan ook met instellingen van upcmail zoals nu is ingesteld maar dan kiezen voor imap
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt ook Windows live mail
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Windows mail contacten syncen met iPad | idegroot1 | iTunes | 2 | 04-07-13 16:20 |
Windows Live Mail instellen op iPad | AadK | iPad algemeen | 10 | 04-02-13 16:04 |
Mail op iPad komt ook op windows live mail! | Rosy | iPad algemeen | 8 | 09-08-12 09:56 |
Windows: pc synchroniseert windows contacts niet met iphone | vandelangerak | iTunes | 7 | 18-12-11 00:38 |
Iphone 3G met Vodafone Windows mobile e-mail | watch_ml | Vodafone | 3 | 26-09-08 11:57 |
|
|