Bluetooth zichtbaarheid op ipad4 uitschakelen voor derden. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een IPad 4 die ik wil koppelen aan een bluetooth toetsenbord. Nadat dit is gelukt blijft mijn IPad zichtbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth zichtbaarheid op ipad4 uitschakelen voor derden.
Ik ben in het bezit van een IPad 4 die ik wil koppelen aan een bluetooth toetsenbord. Nadat dit is gelukt blijft mijn IPad zichtbaar voor andere bluetooth apparaten. Kan dit worden uitgezet ?
Ik heb begrepen dat dit automatisch na drie minuten zou moeten gebeuren. echter hij blijft zoeken naar andere apparaten en hij is zichtbaar voor andere bluetooth gebruikers. Ik heb IOS 7.1.1 geinstalleerd en niet gejailbraikt. Wie weet hier een antwoord op. Alvast vriendelijke dank Ed van Asselt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee. Dit is niet mogelijk. Het zou inderdaad automatisch moeten gaan. Misschien ligt dit ook aan het toetsenbord.
|
|||
|
|||
Normaal gezien is dat ook zo. Maar dan moet je niet alle paar minuten naar Settings -> Bluetooth gaan want dan begint de teller opnieuw te lopen.
|
Labels |
bluetooth zichtbaarheid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser bluetooth en iPad4 verbinden lukt niet | dobbers | iPad algemeen | 3 | 14-11-13 15:59 |
Verlengkabel voor iPad4 | jwkempeneers | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 28-12-12 08:39 |
Apps ontwikkelen voor derden | Maan | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 29-12-10 19:28 |
Bluetooth zichtbaarheid | amphora | iPhone algemeen | 3 | 09-12-09 13:48 |
Zichtbaarheid van aantal karakters in een sms op de iphone!? | Titan1980 | Archief | 1 | 08-03-08 11:35 |
|
|