apple id probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb hier een apple 2 tabet als ik het goed zeg, kom er naar opnieuw installeren via itunes niet meer in. kan niet inloggen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple id probleem
heb hier een apple 2 tabet als ik het goed zeg, kom er naar opnieuw installeren via itunes niet meer in.
kan niet inloggen met email adres, wie heeft er tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
icloud apple herkent hij niet,icloud nooit geregistreerd denk ik.
blijf nu op scherm staan configuratie waar je gegevens mot invoeren die hij niet herkend! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op het configuratie scherm staat: activeer ipad met apple id (naam@icloud.com )
daar kom ik niet verder vorige week problemen ermee gehad, zelfs op ipad terug zetten fabrieks instellingen deed het niet,nu gedaan via i tunes, met deze meldingen. |
|
|||
|
|||
Dat is een iCloud Activation Lock. Zie mijn vorig bericht. Verwijder de iPad in www.icloud.com uit Find my iPhone. Als je dat ding tweedehands gekocht hebt moet de vorige eigenaar dat doen.
|
|
|||
|
|||
vorige eigenaren zijn we zelf, paar jaar geleden nieuw gehad,maar weet niet meer wat de inlog gegevens zijn.
|
|
|||
|
|||
Bel met Apple. Als je kan bewijzen met een factuur/bon dat je de rechtmatige eigenaar bent zal Apple het toestel unlocken.
|
|
|||
|
|||
dan heb ik een probleem , de bon heb ik niet.
|
|
|||
|
|||
Dan kan je nog proberen om het paswoord van jouw @icloud.com Apple ID te resetten:
https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid iCloud: Wijzig uw iCloud-wachtwoord |
|
|||
|
|||
komt te staan apple id is goed, maar is geen cloud aan gekoppeld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem apple tv 2 als ik xbmc start start mijn apple tv opnieuw op | betsbowie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 07-04-13 23:43 |
Apple id probleem | Johe | iPad algemeen | 2 | 08-11-12 13:09 |
Apple ID probleem | Sabinakn | iPhone algemeen | 1 | 18-07-12 15:30 |
Apple TV Wi-Fi probleem | nielsleeuw8 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 26-01-12 23:06 |
[Apple Tv 2 Probleem] TV UIT----->Apple TV 2 stopt/pauze. | dtsjunk | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 29-07-11 14:30 |
|
|