Agenda dubbel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Synchronisatie van mijn office agenda en mijn Apple agenda gaat willekeurig fout. - soms komen gedelete afspraken terug - soms wordt niet gesynchroniseerd - soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda dubbel
Synchronisatie van mijn office agenda en mijn Apple agenda gaat willekeurig fout.
- soms komen gedelete afspraken terug - soms wordt niet gesynchroniseerd - soms verschijnt de afspraak dubbel Oorzaak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het betreft outlookagenda die op een netwerk staat. Dit moet normaal synchroniseren met de Apple agenda, maar daar komen de genoemde problemen voor.
|
|
||||
|
||||
Lopen de tijden op je iDevice en de server wel gelijk?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen aanleiding om te veronderstellen dat deze niet gelijk lopen. Betreft een grote organisatie die zijn server op tijd heeft.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja een Exchange server
|
|
|||
|
|||
Lees het onderstaande KB van Microsoft en update die iPad naar iOS 7.1.2 als je dat nog niet gedaan hebt:
Current issues with Microsoft Exchange ActiveSync and third-party devices |
|
|||
|
|||
Dank, ga het doorgeven en zie wat er gebeurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel | gerbenlugt | iPad algemeen | 1 | 21-01-13 09:03 |
Agenda-items verschijnen dubbel | Kevin | iPhone algemeen | 0 | 10-01-12 12:41 |
ICloud; agenda leeg, maar contacts dubbel | spikebyt | iCloud | 3 | 29-10-11 12:10 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Verjaardagen dubbel in agenda Iphone | Vervoorh | iTunes | 5 | 21-06-10 15:23 |
|
|