mijn ipadmini bewaart boodschappen onder foute naam discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn ipad mini bewaart allerlei verschillende mailboodschappen ( 4 van de laatste 6 boodschappen) onder de naam 'skype' in plaats van onder de naam van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn ipadmini bewaart boodschappen onder foute naam
mijn ipad mini bewaart allerlei verschillende mailboodschappen ( 4 van de laatste 6 boodschappen) onder de naam 'skype' in plaats van onder de naam van de persoon waar ik de boodschap heen stuurde, of onder het onderwerp van de boodschap.
wat geberut hier? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 augustus 2014 om 21:20 ---------- Inmiddels ontdekt dat de fout in adresboek zat, en ook als copie bleef staan in icloud, en dan weer te voorschijn kwam. Mijn partner had hetzelfde. Sommige adressen er uitgegooid, waar mijn maildres in voor kwam. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerbehoud onder een andere naam | Annething | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-02-11 12:33 |
Mijn iphone 3g 16 gb loopt vast onder jailbreaken HELP!!!!! | Arjann. | Archief | 3 | 13-12-09 20:28 |
Deukje oid ónder mijn scherm | TheStijg | iPhone algemeen | 4 | 28-01-09 23:00 |
|
|