Ipad 2 traaaaaaaggggg discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad 2 16gb is de laatste tijd erg traag. Bv Safari opstarten duurt 10 a 15 seconden voordat de adres balk bruikbaar is. Afsluiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ipad 2 traaaaaaaggggg
Mijn ipad 2 16gb is de laatste tijd erg traag. Bv Safari opstarten duurt 10 a 15 seconden voordat de adres balk bruikbaar is. Afsluiten duurt ook lang, je ziet het beeld even een paar seconden hangen dan haperend afsluiten. Het wegvegen van opstaande apps duurt ook even ipv direct.
Ik heb alle updates netjes uitgevoerd, veel apps heb ik er niet op. Ook al diverse keren aan itunes gehangen, backup e.d. Gedaan, resets ook. Wat kan ik nog meer doen om het allemaal weer normaal en snel te krijgen? Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een herstel ook al geprobeerd? (Of bedoel je dat met 'reset'?)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je in Instellingen/Safari de boel al eens een keer flink opgeruimd (cookies, geschiedenis, websitedata enz.) ?
|
|
||||
|
||||
Geschiedenis leeg ik dagelijks, dat andere nog niet, ga ik gelijk doen. Reset is idd herstel.
Thnx is ga het proberen. |
|
||||
|
||||
Het lijkt er op dat het werkt. Voor nu lijkt ie wat sneller. We gaan het in de gaten houden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda Ipad 1, Ipad 3, Ipad mini....😞 | gregre | iPad algemeen | 2 | 10-01-14 23:55 |
|
|