//

help! - kan na fout instellen dim-modus niet meer in iPhone

help! - kan na fout instellen dim-modus niet meer in iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de tip van Gonny gelezen: Scherm dimmen met nachtmodus op iPhone en iPad En heb dit toen willen instellen op mijn iPhone 5 (iOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-14, 21:11
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Question help! - kan na fout instellen dim-modus niet meer in iPhone

Net de tip van Gonny gelezen: Scherm dimmen met nachtmodus op iPhone en iPad

En heb dit toen willen instellen op mijn iPhone 5 (iOS 8.1) en blijkbaar toch niet goed gedaan waarna het scherm extreem was ingezoomd. Lukt niet meer om uit zoommodus te komen en vervolgens heb ik (dom) mijn iphone opnieuw opgestart met home-aan/uit knop en helaas daarna nog steeds in extreme zoommodus en kan nu ook niet meer ontgrendelen...

Toen heb ik de iPhone maar aan mijn macbook gehangen om hem via Itunes te restoren, maar dat kan pas als ik op mijn iPhone de iCloud instellingen aanpas.. en daar kan ik dus niet meer bij...

lijkt zo wel een gebrickte iPhone....

wie kan mij helpen????
__________________
superblij met mijn iPad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-14, 21:14
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan toch gewoon met drie vingers over het scherm bewegen? Tap 3x met 3 vingers om het uit te schakelen. Zo werkt het tenminste in iOS 7.
  #3  
Oud 23-10-14, 21:16
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

als ik drie keer op de homeknop klik (snel achter elkaar) gebeurt er niets... ook met drie vingers over scherm swipen levert niets op......

andere tips????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 20:18 ----------

held!!!! (iMario), inderdaad is drie x op scherm tappen de oplossing!! thnx guru!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini lyt iPad Apps 4 28-01-14 22:52
Niet meer in DFU modus. maluku75 iPhone algemeen 22 06-10-13 12:50
4g in herstel modus + 1013 fout.. pascalbrouwers iPhone algemeen 4 27-03-11 14:19
Iphone4 kan niet hersteld worden in DFU modus carlsanou iPhone algemeen 10 22-08-10 09:45
fout melding 14 and kan niet meer herstellen gajan iPhone algemeen 1 14-02-10 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.