iPad apps op iPad mini retina discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een iPad mini retina gekocht. Bij het instaleren van de apps moet ik ineens betalen voor apps die ik al heb aangeschaft. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad apps op iPad mini retina
Ik heb vandaag een iPad mini retina gekocht. Bij het instaleren van de apps moet ik ineens betalen voor apps die ik al heb aangeschaft. Hiervoor had ik een iPad mini zonder retina. Ik ben natuurlijk onder dezelfde account ingelogd als mijn andere apple apparatuur. Is het mogelijk omdat dit de retina versie is ik alles weer opnieuw moet aanschaffen?
Alvast bedankt. Groeten, Mark
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neen, dat is niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Maar als je doorgaat krijg je dan niet de mededeling dat je de app al hebt aangeschaft ? Anders zou ik één keer betalen en dan bij de afrekening in je email protest aantekenen bij Apple. Er staat daar een link om contact op te nemen. Ze zijn daar heel schappelijk, ook als je eens een nummer in iTunes dubbel hebt gekocht, omdat het in meerdere albums voor komt.
Het heeft in ieder geval niets te maken met het type iPad, hooguit bij iPhone- en iPad-apps wordt soms apart verrekend. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air dus toch sneller dan de iPad mini retina! | knuster | iPad algemeen | 9 | 13-11-13 23:27 |
|
|