Resolutie Screenshots iPad Air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je de resolutie van een screenshot kan opkrikken? De huidige zijn ongeveer 200 kb. Een stukje uit de krant is aldus hoegenaamd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Resolutie Screenshots iPad Air 2
Weet iemand hoe je de resolutie van een screenshot kan opkrikken? De huidige zijn ongeveer 200 kb. Een stukje uit de krant is aldus hoegenaamd onleesbaar...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je krijgt natuurlijk nooit meer dan het origineel. Neem eens een high res. foto van Wikipedia en neem daar een screenshot van.
Voorbeeld van zelfportret van Rembrandt: 6,6 MB wordt 6,6 MB. |
|
|||
|
|||
Done en zie daar...hij maakt er een 505kb-pica van. En dan heb ik dus gekopieerd en niet direct geshared via Mail...
|
|
|||
|
|||
Kopiëren doet ie bij mij niet (afgeschermd ?), maar een rechtstreekse screenshot is 6,6 MB, als je dus de highresolution neemt.
|
|
|||
|
|||
Werk jij ook op de 2 Air?
|
|
|||
|
|||
Nee, iPad 3.
|
|
|||
|
|||
Deze kwestie speelt vooral op een iPad Air 2, ben ik bang. Overigens pakt Mailbox een hogere resolutie dan Apple Mail....
|
|
|||
|
|||
Apple Mail pakt bij mij de daadwerkelijke resolutie.
|
|
|||
|
|||
Heb ik weer. ;-(
|
Labels |
air, res, screenshots |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons iPhone 4 hoge resolutie tijdens update, lage resolutie na installatie | bluevoice | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 11:46 |
|
|