Synchronisatie van contacten lukt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, - Er waren geen problemen met het synchroniseren van Iphone 5 met MS office 2013 outlook 32 bits. - Ik heb office 2013 x32 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie van contacten lukt niet meer
Hallo,
- Er waren geen problemen met het synchroniseren van Iphone 5 met MS office 2013 outlook 32 bits. - Ik heb office 2013 x32 vervangen door office 2013 x64 - Als in synchroniseer lijkt alles goed te gaan maar er gebeurt niks. - Als ik in outlook naar Icloud -->contacten ga komt er een foutmelding die ik niet begrijp en dus ook niet weet wat ik er mee kan doen. - Gelukkig staan mijn contacten nog wel op mijn Iphone Hopelijk is er iemand die me uit de brand kan helpen Groet Gerard Laatst gewijzigd door gerardvandenbraak; 27-11-14 om 21:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het heeft wel ff geduurd maar ik ben er uit
Dit heb ik gedaan: 1. Ga via Google naar iCloud en log in met je Apple ID 2. Ga naar iCloud for Windows 3. Sluit Outlook af 4. Download iCloud for Windows 5. Je krijg dan: iCloudSetup.exe 6. Installeer en start pc opnieuw op. 7. Er komen wat schermen met keuzes en die werk je af. 8. Als je outlook opnieuw opstart moet je een wachtwoord invoeren voor een p2….. server. Hier moet je Apple wachtwoord komen te staan. 9. De eerste synchronisatie voegt alles samen. Dus als er contacten zijn die onder verschillende namen geregistreerd zijn komen ze er twee keer in. Dus alles ff nalopen. |
|
||||
|
||||
Hoewel niemand je geholpen heeft, bedankt voor de terug koppeling.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie contacten iphone naar mac lukt niet meer | timeforaction | iPhone algemeen | 7 | 02-02-15 11:47 |
IPAD 2 synchronisatie lukt niet meer | ErikMans | iPad algemeen | 3 | 21-10-12 11:21 |
Synchronisatie lukt niet meer | FaceNL | iPhone algemeen | 0 | 10-09-11 10:48 |
Synchronisatie lukt niet (meer) | JanSr | iTunes | 0 | 19-10-10 14:43 |
synchronisatie lukt niet meer | champdemouton | iTunes | 1 | 03-03-10 10:44 |
|
|