Video van Sony camcorder naar iPad invoeren werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een nieuwe iPad air 2 128 GB ik heb een Sony camcorder HDR -CX160E camcorder met een sd kaart 32 GB 400 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video van Sony camcorder naar iPad invoeren werkt niet
Hallo, ik heb een nieuwe iPad air 2 128 GB ik heb een Sony camcorder HDR -CX160E camcorder met een sd kaart 32 GB 400 speed.
Ik heb een originele Apple cardreader en USB connetionkit . Echter ik krijg geen video op mijn iPad gezet wel foto's die ik maak met de camcorder , wie kan mij helpen. Ik dacht dat de iPad MP4 ondersteunt . Wat doe ik fout? Graag ,ik ben geen prof. Alvast bedankt Gr Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Verbatim Mediashare. Je kunt ook bestanden overzetten. Bevalt mij prima.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@frankman
Je hebt gelijk. Heb de 30-pins CCK verward met de nieuwe Lightning CCK. Sorry. |
|
|||
|
|||
Apple iPad Lightning to USB Camera Adapter & SD Card Reader: Demo (Camera Connection Kit) - YouTube
Hoi timosha volgens mij moet er ook video overgezet kunnen worden zie u-tube link. Of heb ik het dan helemaal mis |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb twee Sony AVCHD videocamera's. De video's worden opgenomen als transport stream (.mts - .m2ts) en daar kan een iPad weinig mee doen. Ik weet niet welk formaat de videocamera van de TS gebruikt.
|
|
|||
|
|||
GZK leuke naam:
Het video formaat van de kamara is avchd en MPEG2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
camera Ipad video werkt niet meer | Cipolini | iPad algemeen | 1 | 08-08-14 20:07 |
mp4 van camcorder samsung speelt niet op ipad | IJean | iPad algemeen | 0 | 28-06-14 22:46 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Fring video call naar Nokia N97 werkt niet. | Solari | iPhone Apps | 0 | 14-04-11 14:01 |
Camcorder: Video opslaan werkt niet meer | zgorl | iPhone Apps | 1 | 27-02-10 11:26 |
|
|