Geen nl feestdagen iPad air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, vandaag de Apple air 2 vandaag aangeschaft, iOS 8.1.2 Maar in agenda staan niet meer de Nederlandse feestdagen , ondanks dat ik vinkje weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen nl feestdagen iPad air 2
hallo, vandaag de Apple air 2 vandaag aangeschaft, iOS 8.1.2
Maar in agenda staan niet meer de Nederlandse feestdagen , ondanks dat ik vinkje weg haalt of terug zet. Mijn Andere Apple air, ( geen air2) staat het wel, deze heb ik ook ge-update van 7.?.? Naar 8.1.2 Wat doe ik fout, of zit er ergens een bug.? Mvg. Kees |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet in de Instellingen Region Format op Nederland.
|
|
|||
|
|||
Hallo Timosha, geen IDEE waar ik dat kan vinden,.?
|
|
|||
|
|||
Settings -> General -> Language & Region -> Region = Netherlands
|
|
|||
|
|||
Algemeen, Taal -regio staat op Nederlands, bedoelde jij dit misschien.?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2014 om 17:15 ---------- Heb geprobeerd om Regio in Duitsland te zetten, mooi geen resultaat, BV's Pasen Ed is ook in Duitsland zelfde datum. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2014 om 17:42 ---------- Yessss heb het gevonden. Algemeen, mail -contacten-agenda . Standaardagenda staat op WERK, dit gewijzigd in THUIS en probleem opgelost, in andere iPad air staat hij wel op WERK. Alle denkers bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad air geen mobiele netwerk abonnement | Daiskedg | iPad algemeen | 0 | 13-10-14 13:58 |
iPad Air geen slowmotion camera?! | ultrabeeaat | iPad algemeen | 14 | 02-11-13 05:14 |
|
|