Touch ID ipad air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn eerste apple product gekocht. Een ipad air 2 64GB. Op de ipad kan ik verschillende vingerafdrukken registreren waardoor ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID ipad air 2
Hallo,
Ik heb net mijn eerste apple product gekocht. Een ipad air 2 64GB. Op de ipad kan ik verschillende vingerafdrukken registreren waardoor ik kan aanmelden en aankopen kan doen in de appstore / itunes. Ik vroeg mij af of ik aan de verschillende vingerafdrukken, verschillende rechten kan koppelen. Het zou dan de bedoeling zijn dat ikzelf en mijn vrouw kunnen aanmelden + aankopen doen in de appstore en dat mijn dochter enkel kan aanmelden. Ze is nog maar 5 en ik wil dus niet dat ze per ongeluk aankopen kan doen. Het is wel gemakkelijk dat ze kan aanmelden telkens nadat de ipad in slaapstand is geweest. Bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, zo ver ik weet kan dat niet.
|
|
|||
|
|||
Wel een zinvolle uitbreiding voor de toekomst!
|
|
||||
|
||||
Kan nog niet, maar wel een nuttige feature om te hebben! Je kan het insturen op de feedback pagina van Apple. Misschien wordt het in iOS 9 geïmplementeerd .
https://www.apple.com/feedback/
|
|||
|
|||
de "Beperkingen" instelling geeft je natuurlijk wel de optie om kopen en installeren van apps uit te schakelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|