iPad Air 2 camera probleem? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPad air 2 maakt fotos met allemaal rare blokjes erin, zowel de back als de front camera. Ik heb hem al een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air 2 camera probleem?
Hallo,
Mijn iPad air 2 maakt fotos met allemaal rare blokjes erin, zowel de back als de front camera. Ik heb hem al een paar keer helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft geen effect, iemand een idee? Of kan ik hem maar beter direct terug sturen en het hele 'reparatie' traject ingaan. (2 dagen oud :'( ). Grtz Michel Voorbeeld: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga eerst maar eens lang bij een Apple Store om dit te laten beoordelen. Afspraak maken via website wel nodig en zorg er voor de zekerheid voor dat je je aankoopbon bij je hebt.
|
|||
|
|||
Nieuwe
Toch besloten om er mee terug te gaan naar de winkel, hebben hem meteen omgeruild en heb nu een nieuwe, deze werkt perfect, maar toch bedankt voor de tip!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem Ipad air Cydia Apps | fukutoshin | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-02-14 18:22 |
iPad Air geen slowmotion camera?! | ultrabeeaat | iPad algemeen | 14 | 02-11-13 05:14 |
Probleem verbinden camera met Ipad | barendhe | iPad algemeen | 10 | 23-08-13 18:47 |
|
|