Op iPad mail bijlagen in iBook importeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen lezers, Hoe kan ik een pdf bijlage bij een mail-app -gmail- in iBook openen en daar opslaan? Met de zoekfunctie en met google kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op iPad mail bijlagen in iBook importeren
Goedemorgen lezers,
Hoe kan ik een pdf bijlage bij een mail-app -gmail- in iBook openen en daar opslaan? Met de zoekfunctie en met google kom ik er niet uit. Groeten, Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier iets aan?
iBooks: pdf's bekijken, synchroniseren en bewaren op iPhone, iPad en iPod touch - Apple Support |
|
|||
|
|||
Met dank voor de reactie, heb ik het volgende ontdekt.
Een bijlage in gmail-app kan via Safari worden geopend en vandaaruit in iBook: How to Read PDFs on an iPhone: 6 Steps (with Pictures) - wikiHow Dezelfde bijlage in Apples mail app kan gewoon via de tip van TouchMe worden geopend in iBook. Groeten, Peter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air problemen met de mail -> bijlagen en folders | sabrientje | iPad algemeen | 2 | 27-10-14 15:30 |
Hoe kan ik Mail en Bijlagen verwijderen? | 48296 | iPhone algemeen | 0 | 15-12-13 16:31 |
Bijlagen e-mail gaan niet open | Dirgni | iPhone algemeen | 8 | 20-06-12 16:55 |
Bijlagen in mail iphone | iMees | iPhone algemeen | 5 | 02-02-12 16:56 |
bijlagen van mail opslaan op ihone | amirck | Archief | 1 | 04-11-09 14:05 |
|
|